Thursday, May 22, 2014

SEPI YANG KU RASA .



Sepi, itu yang aku rasa sekarang. 
Keadaan dah tak seindah seperti dulu lagi
Entahlah, semuanya mendadak berubah . 
Habis sudah daya ini untuk terus bertahan 
Letih sudah hati ini untuk terus menanti .

Kenangan lama menerjah ingatanku
mengimbau kenangan bersama dengannya. 
Memori indah yang membuatkan ku 
merasa diri amat di sayangi
dan pada masa yang sama 
semua itu meragut semua ketenangan di jiwaku

Ternyata apa yang ku harapkan , 
yang kuangankan bukanlah untukku. 
Semuanya hanya dalam khayalanku
Sebuah impian untuk memiliki kebahagiaan dunia. 
Aku pasrah. 
Aku sedar aku bukanlah sekuat yang aku sangkakan. 
Hati aku tak sekuat kata kata yang pernah ku ungkap
Aku lemah. Saat ini, Aku menulis sambil menangis. 
Ungkapkan rasa hati yang pernah kau guris




" aku hanya berharap agar kebahagiaan yang aku nantikan akan menjelma walau hanya seketika, sebelum aku menutup mata. 
Tetapi apalah dayaku. Aku tak layak memilikinya. Pergilah sayang pergi jauh-jauh. Aku tak mampu memilikimu. ,

No comments: