Monday, December 2, 2013

BILA HATI BERKATA KATA



Ramai yang tanya aku kenapa asyik update sedih sedih dekat facebook & twitter, aku tak tahu nak bagitahu macam mana.. Mmg susah sangat, tapi yang pasti semua ni sebabkan 'Dia' ( Gadis yang tak pernah nak tahu betapa aku mencintai dia ) . Putus cinta dan ditinggalkan mmg sedih :'( 



Bukan nak kata la, tapi mmg dia yg salah. Dia tak reti bezakan yg mana cinta  dan yg mana suka suka. Aku ni kalau boleh nak semua benda yg aku capai tu berterusan sampai bila bila, mcm dgn cinta la. Nak sangat kalau boleh tu mmg orang tu akan stay dgn aku selamanya, harap sgt dia mmg jodoh aku dan aku kalau boleh mmg taknak langsung la org lain, aku nak dia sorang je. Tapi dia tak pernah nak faham aku, tak pernah nak tahu niat aku.tak terlintas sikitpun kat hati ni nak main main je dgn dia.
 Aku usaha, aku korbankan,aku perjuangkan cinta dari awal relationship lg, aku cuba bahagiakan dia dari semua hal yg menganggu fikiran dia. Bahkan aku cuba,usaha sampai ke tahap keluarga dia boleh terima aku sedikit demi sedikit.  dia buta? Takkanlah semua yg aku dgn dia lalui dulu sikitpun tak yakin yg aku ni serius dgn dia. Sedih sgt aku, tak mampu nak terima kenyataan dah rasanya. Org yg aku sayang, orang yg aku perjuangkan kini buang aku. Banyak kali dia minta break dkt aku, bukan sekali tapi dah banyak kali. Dia tak fikir perasaan aku mcm mana setiap kali dia minta break,  aku rasa mcm aku ni tak berguna langsung, rasa gagal bahagiakan dia. Hmmm mungkin dia tak pernah cinta dan sayang aku mcm apa yg dia selalu cakap, mungkin aku ni mcm tangga untuk dia melangkah mengenal dunia bercinta gamaknya. Dia tak tahu betapa hancur hati aku ni, aku sayang dia sgt-2 bahkan if mmg takdir tak berpihak untuk kami pun aku akan tetap usahakan sampai tertulis ke tahap ada jodoh dgn dia. Kenapa dia buat aku mcm ni? Teruk sangat ke aku ni kat mata dia. Kenapa dia boleh selamba je tinggal aku. Kalau aku boleh bertahan untuk dia, kenape dia tak boleh nak bertahan untuk aku? Aku minta maaf la aku tak boleh nak jadi mcm boyfrend-2 kawan dia yg lain tu, aku cuma mampu jadi aku.. Aku tak pernah nangis mcm sekarang ni sebab pompuan lain, aku menangis sbb dia. Only dia Nur Amira. Aku sayang dia, aku redha . Dia taknak aku lg dah. Aku just nak dia tahu yg impian aku hanya satu je, aku nak sgt hidup semati dgn dia, nak sgt jadi suami dia. Aku sayang dia, cukuplah entry setakat ni. Tak mampu nak teruskan lg dah, aku sedih. Aku tak sanggup nak biar air mata ni terus mengalir. Sakit sgt hati ni, kecewa sgt hati ni nk terima semua ni. Assalamualaikum :'(

No comments: