Tuesday, March 15, 2011

BAKAL MENJELMA !!


Hari berganti hari , minggu berganti minggu , 
bulan berganti bulan , dan tahun berganti tahun .
Cinta yang aku inginkan darimu mekar bersama 
kelopak rindu yang terbina diantara kita yang indah .. 
Nur Amira merupakan insan yang istimewa bagi diriku .
 .Hati ini mengatakan dirinya adalah insan yang tepat untuk diriku ..
 Andai dulu aku tidak mengenalinya , sudah tentu aku adalah
 insan yang tidak akan pernah mengenal erti cinta suci sesungguhnya .
Aku tak mahu orang lain selain dia kerana dirinya adalah sempurna 
buatku dan dirinyalah yang diriku mencari selama ini , 
sekarang aku telah menemukan apa yang aku cari dulu dan
aku janji aku tak akan mempermainkan hatinya mahupun 
aku mempersia-siakan dirinya .Aku amat menyanyangi dia . 
Dialah 'Cinderella' yang bertakhta dihatiku .  
' 17 mac ' bakal muncul menjelma , hari yang bersejarah
 bagi aku dan dia . Akan aku pastikan bahawa ianya 
akan penuh dgn kebahagiaan dan kegembiraan yg tak
 terkata dan mahu susuri hari itu dgn senyuman .. 
Anniversary sweet bakal menjelma , yahooo ..
 You are my light--my moon, my star,
my sun..You show me what real love is all about, 
You fill my life with pleasure, joy and fun..
I LOVE U SAYANG , HAPPY ANNIVERSARY !! =)

4 comments:

Cik Muda Sae said...

syahdunye blog nih....!

Si ComOt said...

syahdu ??? haha .. tq 4 join :)

✿ milly molly ✿ said...

wah, romantik!
jarang jmp blogger guy cani :)

btw, tq follow me. follow u back!

Si ComOt said...

yeke .. tq milly molly .. hope u like this blog .. tq so much .. see my blogs always k .. daaaa